|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je weet toch! |
|
Ik heb nog Quake I en II liggen. Wie o wie? Bruce Banner |
|
Ik heb nog een 17" beeldscherm liggen (bakbeest). "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote:Stuur mij dat kreng! Gave film (ja echt 0Tolerence, en ik heb meer films gezien). Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Waar moet die vandaan komen?? Bruce Banner |
|
oke man... sawII is voor spectre In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: [hongerige wolf modus ] Bij mij staat de DVD heel goed in de kast. Bijkomend voordeel: ik woon vlakbij, dus je hoeft de DVD niet te verzenden. Ik wil de DVD zelfs wel komen halen! |
|
te laat... |
|
geen nood, ik zet nog wel meer dvd's neer komende tijd... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
|
|
Hmm, misschien binnenkort maar een zootje beschadigde cd's hier neerpleuren. Die durf ik niet te verkopen. Maar effe een lijstje bouwen. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Ik zoek Quake I nu al een hele tijd. Kun je hem even apart houden voor me, voor als ik geld heb? |
|
quote: Het is het weggeeftopic, dwaas :') Lain: Ik bied er 2 euro voor. |
|
quote: Kost je maar 1,56 aan verzendshizzle. Dat heb je toch wel? Nuclear: sorry, Borthulaz was eerder. [edit: zal die zooi morgen even opzoeken (en afstoffen) ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 31-05-2006 19:26] Bruce Banner |
|
Quake, is dat nog speelbaar op een machine met XP? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Geen idee Bruce Banner |
|
quote: Hehe jammer, maar eerlijk is eerlijk. Mag ik Quake II dan? Oldschool spellen zijn de shit. |
|
quote: Momenteel zit ik krap bij kas Ik zal eens zoeken naar 1,56. |
|
quote: Nijmegen "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote:Ik heb ook nog een lading oude pc spellen, kzal ze een keer opzoeken en kijken welke weg kan Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Hmz, hoe groot/zwaar is ie precies? Ik kom daar wel langs, namelijk. (met de trein, dus dat wordt sjouwen ) [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 31-05-2006 19:35] Bruce Banner |
|
quote: Ik weet alleen dat ie groot en zwaar is Mail maar even naar prrrauline@tomaatnet.nl als je 'm wil hebben. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Oew, wat een geweldig topic! Jammer dat ik al een stuk of 7 17" monitors hier heb staan. Mag je ook spullen aanvragen? Ach, ik doe het gewoon. Gezocht om te hebben: Sega megadrive en een atari 400. |
|
quote: Ik heb een tijdje geleden net een megadrive in de vuilnis gesmeten... Ik heb er nog wel een, maar ik heb geen bijbehorende spellen. Heb jij misschien wat spellen? ik zoek zeer eenvoudige spellen a la pacman, bomberman, micromachines. Beetje dat werk. (ik zal nog eens kijken of ik hem toch niet heb weggesmeten. Ik weet het eigenlijk niet) The Fist in the Face of god |
|
Drugs topic wim!!!!!!!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |